Label

Selasa, 11 November 2008

~PRODUK kESIHATAN - DCL~

- RED GUARA - (UTK LELAKI)

Red Guara Cafe dikomposisikan dengan 3 bahan mewah utama yang terdiri
daripada ekstrak Guarana,Ubi bit merah dan Yis Beras Merah.Diperkayakan
dengan Kopi Arabica dan krimer berasakan soya untuk perisa hebat dan
pelbagai nilai perubatan seperti:
· Membekal tenaga segera untuk badan
· Mengenyangkan dan sesuai untuk proses penurunan berat badan
· Tahan lapar dan sesuai untuk orang yang berpuasa
· Membantu mengatasi masalah kolestrol
· Membantu masalah athma dan pernafasan
· Menatasi masalah kelesuan
· Membantu menstabilkan hormon
· Membantu menambahkan tenaga lelaki
HARGA
RM 19.80 (W.M)
RM 21.80 (E.M)

Untuk dapatkan harga yang lebih murah(potongan diskaun 20%-25%)
sila
DAFTAR AHLI DCL






Q-SHE


Q~She ~ Produk terbaru DCL ~ Dilancarkan secara rasmi pada bulan Jun 2007.
Q~She bermaksud Quality She.. utk anda yg menghargai nilai wanita sejati. Qshe diadun dari bahan semulajadi mewah yg unik dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.
Q~She dikomposisi daripada lobata atau nama saintifiknya Pueraria. Lobata atau Pueraria mempunyai 13 spesis atau keluarga di mana spesis yg terbaik adalah keluarga Pueraria Mirifica. Spesis tersebut (Pueraria Mirifica) yg diadun dalam QShe terbukti sangat berkesan meningkatkan dan membaik pulih kadar hormon estrogen dalam tubuh wanita bagi mengaktifkan kolagen di bawah kulit, Kesan daripadanya, kulit anda akan tegang dan lembut, payudara menjadi montok dan punggung bertambah menarik.
Setiap 300mg kapsul Qshe mengandungi :-Herba Labisia Photolne - 50mgPueraria Mirifica - 200mgRadix Eugenia Dyeriana - 50mg
Harga :RM68.00 (Semenanjung) (42 kapsul)
RM75.00 (Sabah/Sarawak)
No. Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia :~ MAL 06081325TC







-BIDADARI-





Membina karisma wanita dari dalam, suami tidak mungkin melupakan andaKomposisi ramuan semulajadi seperti madu asli, kacip Fatimah, manjakani, akar serapat, jarum emas, sirih, serai, asam jawa, kurma, dan lain-lain herba terpilih, khusus untuk wanita bagi menambat hati suami. Amat berkesan bagi membantu:• Masalah keputihan dan masalah senggugut• Membina dan mengecutkan rahim• Mengecutkan otot dan menyempitkan faraj• Menguatkan system kemutan• Merangsang seksual dan memberi kepuasan kepada suami• Menambahkan kolagen dalam badan• Mencantikkan kulit dan seri wajah• Menegangkan payudara dan punggung• Merawat luka dalam perut dan pembedahan• Membekalkan tenaga segera

Cara penggunaan :
Ambil Bidadari 2 kali sehari, 2 sudu pagi dan 2 sudu malam selama sebulan. Sebotol tu boleh le tahan 2 minggu.Selepas sebulan, minum Bidadari dengan sukatan yang sama sebanyak 3 kali seminggu untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang sebulan pertama pengambilannyaSebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas pengambilan Bidadari. Selepas sejam, boleh makan dan minum seperti biasa.Waktu period, JANGAN minum bidadari. Boleh mula ambil semula selepas period kering atau hari ke 7.Gunakan sudu plastik ,kerana Bidadari adalah produk berasaskan homeopatiJangan simpan dalam peti sejuk, simpan pada suhu bilik.

Golongan yang tak boleh minum bidadari
Lelaki
Wanita yang mengandung
Wanita yang dalam keadaan haid
SIJIL KEMENTERIAN KESIHATAN:103753/FSC06


HARGA
RM 53.00 (W.M)
RM 58.50 (E.M)

Untuk dapatkan harga yang lebih murah(potongan diskaun 20%-25%)
sila
DAFTAR AHLI DCL


Untuk tempahan(order)
sila hubungi : Mazwin 013-6074037 / Sham 013-6231894









Tiada ulasan: