Label

Jumaat, 7 November 2008

Saat Terindah 16 Ogos 2008

~PELAMIN PIHAK AKU~
~PELAMIN PIHAK SHAM~










16/1/2009
- Hari nie genap pernikahan aku & husband ku yg ke 5 bulan.. Begitu cepat masa berlalu.. ape yg aku harapkan agar perhubungan ini berkekalan selama-lamanya.. i love u abang....




16/12/2008
~ hari nie genap 4 month pernikahan aku n husband.. smoga kebahagian ini berkekalan hingga ke akhir hayat kami..Insyallah Aminn......







~16 ogos 2008~
Saat yang paling terindah & bermakna dalam hidupku.. iaitu telah diijabkabulkan dengan insan yg aku cintai.. perhubungan yg terjalin hampir 3 thn..berakhir dengan ikatan yg suci.. Semoga berkekalan hendaknye hingga ke akhir hayat ku.. & semoga cinta abg pd syg tidak akn berubah pd yg lain.. Insyallah.. Sayang Syg abg..

Tiada ulasan: